23 Hazirane 2026
parçalı bulutlu
GAZİANTEP – Gaziantep’in Nurdağı ilçesinde TAG Otoyolu’nda ters yönde ilerlediği tespit edilen sürücüye 90 bin lira idari para cezası uygulandı.
Gaziantep İl Jandarma Komutanlığı Otoyol Jandarması ekiplerince, Gaziantep istikametinde gerçekleştirilen seyir devriyesi sırasında R.K. idaresindeki aracın otoyolda ters istikamette ilerlediği belirlendi.
Ekiplerce durdurulan sürücüye, ilgili mevzuatta yer alan “aksine bir işaret bulunmadıkça sürücülerin otoyollarda araçlarını ters istikamette sürmesi” maddesi kapsamında 90 bin lira idari para cezası kesildi.
Ayrıca sürücünün ehliyetine 60 gün süreyle el konulurken, araç da 60 gün süreyle trafikten men edildi.
Kaynak: Haber Merkezi