GAZİANTEP – Gaziantep’in Nurdağı ilçesinde TAG Otoyolu’nda ters yönde ilerlediği tespit edilen sürücüye 90 bin lira idari para cezası uygulandı. Gaziantep İl Jandarma Komutanlığı Otoyol Jandarması ekiplerince, Gaziantep istikametinde gerçekleştirilen seyir devriyesi sırasında R.K. idaresindeki aracın otoyolda ters istikamette ilerlediği belirlendi. Ekiplerce durdurulan sürücüye, ilgili mevzuatta yer alan “aksine bir...