Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu
GAZİANTEP – Gaziantep Büyükşehir Belediyesi tarafından Nurdağı’nda hizmete açılan “İkinci Bahar Emekliler Lokali”, emekli vatandaşların sosyal yaşamlarına katkı sunan önemli bir buluşma noktası haline geldi.
Nurdağı ilçe merkezinde hizmet veren lokal, emeklilerin gün içerisinde dinlenebilecekleri, arkadaşlarıyla bir araya gelerek sohbet edebilecekleri ve keyifli vakit geçirebilecekleri şekilde tasarlandı.
Sabah 09.00 ile akşam 20.00 saatleri arasında hizmet veren tesiste, vatandaşlara ücretsiz çay ikramı yapılırken, 65 yaş ve üzerindeki misafirler için çeşitli indirim ve avantajlar da sunuluyor.
Gaziantep Büyükşehir Belediyesince hayata geçirilen “İkinci Bahar Emekliler Lokali”, emekli vatandaşların sosyal hayata daha aktif katılmalarını teşvik ederek, dostlukların pekiştiği sıcak bir ortam oluşturuyor.
www.guncelhaber27.com’ a açıklamada bulunan Belediye Başkanı Mehmet Yıldırır, emeklilerin yaşam kalitesini artırmaya yönelik sosyal projelerin devam edeceğini belirtti.
Kaynak: Guncelhaber27