GAZİANTEP – Gaziantep Büyükşehir Belediyesi tarafından Nurdağı’nda hizmete açılan “İkinci Bahar Emekliler Lokali”, emekli vatandaşların sosyal yaşamlarına katkı sunan önemli bir buluşma noktası haline geldi. Nurdağı ilçe merkezinde hizmet veren lokal, emeklilerin gün içerisinde dinlenebilecekleri, arkadaşlarıyla bir araya gelerek sohbet edebilecekleri ve keyifli vakit geçirebilecekleri şekilde tasarlandı. Sabah 09.00 ile...