Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu
GAZİANTEP – Gaziantep Valiliğinden yapılan açıklamada, İl Sağlık Müdürlüğüne bağlı birimde mesai saatinde yemek ya da eğlence düzenlendiğine dair görüntülerin yeni meydana gelmiş gibi servis edilmesi üzerine kamuoyunu bilgilendirme ihtiyacı doğduğu belirtildi.
Açıklamada, söz konusu olayın 18 Nisan 2025 tarihinde mesai saatleri dışında gerçekleştiği, o dönemde de basına yansıdığı ifade edildi.
İl Sağlık Müdürlüğünce yapılan inceleme sonucunda olayda dahli bulunan personel hakkında gerekli idari işlemlerin uygulandığı aktarılan açıklamada, haberlere konu olan görüntülerin yeni bir olaya ait olmadığı vurgulandı.

Valilik açıklamasında, “Bahse konu olay bir yıl önce meydana gelmiş olup gerekli işlemler yapılmıştır. Kamuoyuna saygıyla duyurulur.” ifadelerine yer verildi.
Kaynak: Haber Merkezi