GAZİANTEP  – Gaziantep Valiliğinden yapılan açıklamada, İl Sağlık Müdürlüğüne bağlı birimde mesai saatinde yemek ya da eğlence düzenlendiğine dair görüntülerin yeni meydana gelmiş gibi servis edilmesi üzerine kamuoyunu bilgilendirme ihtiyacı doğduğu belirtildi. Açıklamada, söz konusu olayın 18 Nisan 2025 tarihinde mesai saatleri dışında gerçekleştiği, o dönemde de basına yansıdığı ifade...
20.06.2026
error: Guncelhaber27.com Telif Hakkından Dolayı Korunmaktadır !!