Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu
GAZİANTEP – Gaziantep’in İslahiye ilçesinde yaklaşık 3 yıldır görev yapan İslahiye Kaymakamı Mehmet Soylu, Antalya’nın Finike ilçesine kaymakam olarak atanmasının ardından düzenlenen programla ilçeye veda etti.
İslahiye Kaymakamlığınca düzenlenen veda programına ilçe protokolü, kurum amirleri, çalışma arkadaşları ve vatandaşlar katıldı.
Programda konuşan İslahiye Belediye Başkanı Kemal Vural, Kaymakam Soylu ile özellikle 6 Şubat depremlerinin ardından uyum içinde çalıştıklarını belirterek, ilçenin yeniden ayağa kaldırılması sürecinde önemli hizmetlere imza atıldığını söyledi.
Vural, İslahiye tarihinde ilk kez Soylu’ya hemşehrilik beratı takdim ettiklerini ifade ederek yeni görev yerinde başarı diledi.
Duygusal bir konuşma yapan Soylu ise ilçeye atandığı ilk günlerde 71 mahalleyi ziyaret ettiğini, daha sonra ziyaretlerini mahallelerdeki ihtiyaç sahibi ailelerle sürdürdüğünü anlattı.
Görev süresince yapılan hizmetlerin devletin gücü ve imkanlarıyla gerçekleştirildiğini vurgulayan Soylu, şunları kaydetti:
“Yaptığımız her hizmet devletimizin gücü ve kudretiyle oldu. Hiçbirisi Mehmet Soylu olarak olmadı. Yaptığım bir hata olduysa kendi şahsımla alakalı yani Mehmet Soylu olarak olmuştur. Hepinizi Allah’a emanet ediyorum. İslahiye’yi kesinlikle unutmayacağım. Allah’a ısmarladık.”
Programın ardından Kaymakamlık binası önünden hareket eden araç konvoyu, Soylu’yu İslahiye-Nurdağı kara yolu Fevzipaşa mevkisine kadar uğurladı.
Kaynak: Guncelhaber27