GAZİANTEP – Gaziantep’in İslahiye ilçesinde yaklaşık 3 yıldır görev yapan İslahiye Kaymakamı Mehmet Soylu, Antalya’nın Finike ilçesine kaymakam olarak atanmasının ardından düzenlenen programla ilçeye veda etti. İslahiye Kaymakamlığınca düzenlenen veda programına ilçe protokolü, kurum amirleri, çalışma arkadaşları ve vatandaşlar katıldı. Programda konuşan İslahiye Belediye Başkanı Kemal Vural, Kaymakam Soylu ile...