Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu
Gaziantep’in İslahiye ilçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri düzenlediği operasyonda 2 şüpheli uyuşturucudan,1 zanlı ise firari hükümlü olarak yakalandı.
İslahiye İlçe Emniyet Müdürü Mehmet Taşkır Koordinesinde, Narkotik Suçlarla Mücadele Büro Amirliği ekipleri ile Asayiş ekipleri, ilçe genelinde uyuşturucu veya uyarıcı madde kullanımının önlenmesine yönelik çalışma başlattı. Ekipler, bu kapsamda M.G. (26) ile O.E’nin (30) üzerinde yaptıkları aramada, bir miktar sentetik uyuşturucu ele geçirdi. Uyuşturucuya el konulurken şüpheli gözaltına alınarak yasal işlem başlatıldı. Diğer yandan, aranan şüphelilerin yakalanmasına yönelik sürdürülen çalışmalar kapsamında, ise “Uyuşturucu veya uyarıcı madde imal ve ticareti” suçundan hakkında 10 yıl 15 ay kesinleşmiş hapis cezası bulunan N.T. (29) yakalandı. Hükümlü, emniyetteki işlemlerinin ardından cezaevine teslim edildi.
Kaynak: Guncelhaber27