Gaziantep’in İslahiye ilçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri düzenlediği operasyonda 2 şüpheli uyuşturucudan,1 zanlı ise firari hükümlü olarak yakalandı. İslahiye İlçe Emniyet Müdürü Mehmet Taşkır Koordinesinde, Narkotik Suçlarla Mücadele Büro Amirliği ekipleri ile Asayiş ekipleri, ilçe genelinde uyuşturucu veya uyarıcı madde kullanımının önlenmesine yönelik çalışma başlattı. Ekipler, bu kapsamda M.G. (26) ile...
18.06.2026
error: Guncelhaber27.com Telif Hakkından Dolayı Korunmaktadır !!