26 Hazirane 2026
açık
GAZİANTEP – Gaziantep’in İslahiye ilçesinde, telefonla aradıkları vatandaşlara kendilerini polis olarak tanıtarak dolandırıcılık yaptığı belirlenen şüpheli tutuklandı.
Edinilen bilgilere göre, mağdurları telefonla arayarak çeşitli bahanelerle ikna eden şahıslar, toplamda 31 tam altın, 6 yarım altın, 56 çeyrek altın, 81 gram altın bilezik, 1 altın yüzük ve 1 çift küpeyi alarak yaklaşık 3 milyon liralık dolandırıcılık gerçekleştirdi.
Olayla ilgili yürütülen soruşturmada, ziynet eşyalarını mağdurlardan teslim alan A. B yakalandı. Şüpheli, üzerine atılı suçu kabul etti.
İslahiye Cumhuriyet Başsavcılığında ifadesi alınan zanlı, çıkarıldığı Sulh Ceza Hakimliğince tutuklanarak cezaevine gönderildi.
Kaynak: Guncelhaber27