İSLAHİYE TİCARET ODASI BAŞKANI TÜRKMEN’DEN KARNE MESAJI

İSLAHİYE TİCARET ODASI BAŞKANI TÜRKMEN’DEN KARNE MESAJI
Yayınlama: 26.06.2026
Düzenleme: 26.06.2026 10:05
A+
A-

Gaziantep’in İslahiye ilçesinde Ticaret Odası Başkanı Selahattin Türkmen, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla karne alan öğrencilere yönelik bir kutlama mesajı yayımladı.

Türkmen, bir eğitim-öğretim yılını emek, sabır ve azimle tamamlayan tüm öğrencileri tebrik ederek, onların yetişmesinde büyük özveri gösteren öğretmenlere ve her zaman desteklerini esirgemeyen velilere teşekkür etti.

Başkan Türkmen mesajında, “Bir eğitim-öğretim yılını daha emek, sabır ve azimle tamamlayan öğrencilerimizi yürekten kutluyorum. Geleceğimizin teminatı olan evlatlarımızın yetişmesinde büyük özveri gösteren kıymetli öğretmenlerimize ve her zaman yanlarında olan değerli velilerimize teşekkür ediyorum. Tüm öğrencilerimize sağlıklı, mutlu ve verimli bir yaz tatili diliyor, başarılarının hayatları boyunca artarak devam etmesini temenni ediyorum.” ifadelerine yer verdi.

Kaynak: Guncelhaber27

error: Guncelhaber27.com Telif Hakkından Dolayı Korunmaktadır !!