Gaziantep’in İslahiye ilçesinde Ticaret Odası Başkanı Selahattin Türkmen, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla karne alan öğrencilere yönelik bir kutlama mesajı yayımladı. Türkmen, bir eğitim-öğretim yılını emek, sabır ve azimle tamamlayan tüm öğrencileri tebrik ederek, onların yetişmesinde büyük özveri gösteren öğretmenlere ve her zaman desteklerini esirgemeyen velilere teşekkür etti....