AK PARTİ İSLAHİYE İLÇE BAŞKANI ULUŞAN’DAN KARNE MESAJI

AK PARTİ İSLAHİYE İLÇE BAŞKANI ULUŞAN’DAN KARNE MESAJI
Yayınlama: 26.06.2026
Düzenleme: 26.06.2026 10:04
A+
A-

AK Parti İslahiye İlçe Başkanı Reşit Uluşan, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla karne alan öğrencilere yönelik bir kutlama mesajı yayımladı.

Başkan Uluşan, bir eğitim öğretim yılını başarıyla tamamlayan öğrencileri tebrik ederek, onların yetişmesinde büyük emek harcayan öğretmenlere ve desteklerini esirgemeyen velilere teşekkür etti.

Reşit Uluşan mesajında, “Bir eğitim-öğretim yılını daha emek, sabır ve azimle tamamlayan sevgili öğrencilerimizi gönülden kutluyorum. Evlatlarımızın bilgiyle, ahlakla ve milli değerlerle yetişmesi için fedakârca görev yapan kıymetli öğretmenlerimize ve her zaman çocuklarının yanında olan değerli velilerimize teşekkür ediyorum. Yaz tatilini en güzel şekilde değerlendireceklerine inanıyor, tüm öğrencilerimize sağlıklı, huzurlu ve verimli bir tatil diliyorum. Başarılarının eğitim hayatları boyunca artarak devam etmesini temenni ediyorum.” ifadelerini kullandı.

Uluşan, geleceğin teminatı olan çocukların en iyi şekilde yetişmesinin herkesin ortak sorumluluğu olduğunu belirterek, yeni eğitim öğretim yılında tüm öğrenci ve eğitim camiasına başarılar diledi.

Kaynak: Guncelhaber27

error: Guncelhaber27.com Telif Hakkından Dolayı Korunmaktadır !!