Gaziantep’in İslahiye İlçesinde,2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle öğrenciler karnelerini alarak yaz tatiline girdiler. İslahiye 13 Kasım İlokulu’nda düzenlenen törende karneler İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa Çetin, Şube Müdürü Ahmet Karabulut, Muhammed Polat, Okul idaresi ve öğretmenler tarafından dağıtıldı. Öğrencilerin karne heyacanına ortak olan İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa Çetin”...