HATAY’da düzenlenen “Türkiye’nin 31’inci Taraflar Konferansı’na (COP31) Giden Yolu: Dirençli Şehirler Paneli”ne katılan Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, deprem sonrası inşa edilen konutların çevreci ve sürdürülebilir şehircilik anlayışıyla tasarlandığını belirterek, “Deprem sonrası yarım milyon konutu neredeyse sıfır enerjili bina konseptine uygun şekilde tasarladık. Bu sayede enerji tüketimini...
08.05.2026
error: Guncelhaber27.com Telif Hakkından Dolayı Korunmaktadır !!