İSLAHİYELİ ÖĞRENCİYE İL ÜÇÜNCÜLÜĞÜ GURURU

İSLAHİYELİ ÖĞRENCİYE İL ÜÇÜNCÜLÜĞÜ GURURU
Yayınlama: 27.06.2026
A+
A-

Gaziantep İl Millî Eğitim Müdürlüğü tarafından yürütülen “Günden Kalanlar” projesinin Mayıs ayı il değerlendirmesinde, İslahiye Atatürk İlkokulu öğrencisi Gülistan Göğebakan il üçüncüsü oldu.

Elde ettiği başarıyla ilçeye gurur yaşatan Gülistan Göğebakan, hayal gücü, üretkenliği ve özverili çalışmalarıyla dereceye layık görüldü.

İslahiye İlçe Millî Eğitim Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, başarılı öğrenci tebrik edilerek, “Hayal gücü, üretkenliği ve özverili çalışmalarıyla bu anlamlı başarıya ulaşan öğrencimiz Gülistan Göğebakan’ı gönülden kutluyor, emeğinde pay sahibi olan öğretmenlerine ve okul yönetimine teşekkür ediyoruz. Yolun açık, başarıların daim olsun Gülistan.” ifadelerine yer verildi.

 

Kaynak: Haber Merkezi

error: Guncelhaber27.com Telif Hakkından Dolayı Korunmaktadır !!