ÇEBER’DEN TAYİNİ ÇIKAN MÜLKİ İDARE AMİRLERİNE BAŞARI BELGESİ

ÇEBER’DEN TAYİNİ ÇIKAN MÜLKİ İDARE AMİRLERİNE BAŞARI BELGESİ
Yayınlama: 23.06.2026
Düzenleme: 23.06.2026 16:30
A+
A-

GAZİANTEP  – Gaziantep Valisi Kemal Çeber, son yayımlanan Mülki İdare Amirleri Atama Kararnamesi ile görev yerleri değişen vali yardımcıları ve kaymakamları kabul ederek başarı belgesi takdim etti.

Valilikte gerçekleştirilen kabulde, başka illere görevlendirilen Vali Yardımcıları Murat Akyüz, Hüseyin Kaptan ve Mehmet Bek ile Kaymakamlar Mehmet Soylu, Özgür Özçimen ve Mustafa Babacan yer aldı.

Vali Çeber, Gaziantep’in kalkınması ve vatandaşların huzuru için özveriyle görev yapan mülki idare amirlerine, kente sundukları hizmetler dolayısıyla teşekkür ederek başarı belgelerini verdi.

Çeber, görev süreleri boyunca Gaziantep’e değer katan mülki idare amirlerine yeni görev yerlerinin kendileri ve ülke için hayırlı olması temennisinde bulunarak başarı dileklerini iletti.

 

Kaynak: Haber Merkezi

error: Guncelhaber27.com Telif Hakkından Dolayı Korunmaktadır !!