Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu
GAZİANTEP – Gaziantep Valisi Kemal Çeber, son yayımlanan Mülki İdare Amirleri Atama Kararnamesi ile görev yerleri değişen vali yardımcıları ve kaymakamları kabul ederek başarı belgesi takdim etti.
Valilikte gerçekleştirilen kabulde, başka illere görevlendirilen Vali Yardımcıları Murat Akyüz, Hüseyin Kaptan ve Mehmet Bek ile Kaymakamlar Mehmet Soylu, Özgür Özçimen ve Mustafa Babacan yer aldı.
Vali Çeber, Gaziantep’in kalkınması ve vatandaşların huzuru için özveriyle görev yapan mülki idare amirlerine, kente sundukları hizmetler dolayısıyla teşekkür ederek başarı belgelerini verdi.
Çeber, görev süreleri boyunca Gaziantep’e değer katan mülki idare amirlerine yeni görev yerlerinin kendileri ve ülke için hayırlı olması temennisinde bulunarak başarı dileklerini iletti.
Kaynak: Haber Merkezi