İSLAHİYE’DE 3 MİLYONLUK TELEFON DOLANDIRICILIĞINA TUTUKLAMA

İSLAHİYE’DE 3 MİLYONLUK TELEFON DOLANDIRICILIĞINA TUTUKLAMA
Yayınlama: 26.06.2026
A+
A-

GAZİANTEP – Gaziantep’in İslahiye ilçesinde, telefonla aradıkları vatandaşlara kendilerini polis olarak tanıtarak dolandırıcılık yaptığı belirlenen şüpheli tutuklandı.

Edinilen bilgilere göre, mağdurları telefonla arayarak çeşitli bahanelerle ikna eden şahıslar, toplamda 31 tam altın, 6 yarım altın, 56 çeyrek altın, 81 gram altın bilezik, 1 altın yüzük ve 1 çift küpeyi alarak yaklaşık 3 milyon liralık dolandırıcılık gerçekleştirdi.

Olayla ilgili yürütülen soruşturmada, ziynet eşyalarını mağdurlardan teslim alan A. B yakalandı. Şüpheli, üzerine atılı suçu kabul etti.

İslahiye Cumhuriyet Başsavcılığında ifadesi alınan zanlı, çıkarıldığı Sulh Ceza Hakimliğince tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Kaynak: Guncelhaber27

error: Guncelhaber27.com Telif Hakkından Dolayı Korunmaktadır !!