İSLAHİYE BELEDİYE BAŞKANI VURAL’DAN KARNE MESAJI

İSLAHİYE BELEDİYE BAŞKANI VURAL’DAN KARNE MESAJI
Yayınlama: 26.06.2026
Düzenleme: 26.06.2026 10:04
A+
A-

İslahiye Belediye Başkanı Kemal Vural, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla karne alan öğrencilere yönelik bir kutlama mesajı yayımladı.

Başkan Vural, bir yıl boyunca emek veren öğrencileri tebrik ederek, onların yetişmesinde fedakârca görev yapan öğretmenlere ve desteklerini esirgemeyen velilere teşekkür etti.

Vural mesajında, “Bir eğitim-öğretim yılını daha başarıyla tamamlayan tüm öğrencilerimizi yürekten kutluyorum. Geleceğimizin teminatı olan evlatlarımızın yetişmesinde büyük emek harcayan kıymetli öğretmenlerimize ve her zaman çocuklarının yanında olan değerli velilerimize teşekkür ediyorum. Öğrencilerimizin yaz tatilini dinlenerek, eğlenerek ve kendilerini geliştirerek geçirmelerini diliyorum.” ifadelerine yer verdi.

Başkan Kemal Vural, tüm öğrencilere sağlıklı, huzurlu ve verimli bir yaz tatili dileyerek, başarılarının hayatları boyunca artarak devam etmesini temenni etti.

 

Kaynak: Guncelhaber27

error: Guncelhaber27.com Telif Hakkından Dolayı Korunmaktadır !!