VALİ SERDENGEÇTİ, İSLAHİYE VE NURDAĞI’NI ZİYARET ETTİ

VALİ SERDENGEÇTİ, İSLAHİYE VE NURDAĞI’NI ZİYARET ETTİ

Osmaniye Valisi Mehmet Fatih Serdengeçti, Gaziantep’in İslahiye ve Nurdağı Kaymakamlarını ziyaret etti.

Osmaniye Valisi Mehmet Fatih Serdengeçti, Yılın idarecisi seçilen ve son Cumhurbaşkanlığı kararnamesiyle Finik’e atanan İslahiye Kaymakamı Mehmet Soylu  ve Nurdağı Kaymakamı Nurullah Cemil Erciyas’ı makamında ziyaret etti. İslahiye Kaymakamlığı ziyaretine İslahiye Belediye Başkanı Kemal Vural’da eşlik etti. Vali Serdengeçti’nin her iki Kaymakam ziyaretinde karşılıklı 6 Şubat 2023 tarihli asrın felakatinin ardından yaraların sarılması noktasında yapılan çalışmalar ile devam eden projeler konuşuldu

Kaynak: Guncelhaber27

error: Guncelhaber27.com Telif Hakkından Dolayı Korunmaktadır !!