Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, bir maaşını meydana gelen depremler nedeniyle başlatılan yardım kampanyasına Venezuela’ya bağışladığını açıkladı. Haydi Gaziantep, gelin kardeş Venezuela halkının yaralarını birlikte saralım” ifadelerini kullandı. Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin Sanal medya hesabında “Kıymetli hemşehrilerim, Venezuela’da yaşanan büyük depremde binlerce insanın hayatını kaybettiği, binlerce vatandaşın...