Gaziantep’in Şahinbey Belediyesi ve Türk Kızılayı tarafından başlatılan kan bağışı kampanyası 14 bin üniteyi geçti. Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu, “Yeni bir rekora doğru gidiyoruz. İki günde toplanan kan bağışımız 14 bin 60 üniteyi buldu. Bugünkü bağış ile bu sayının 20 binin üzerine çıkacağını düşünüyorum” dedi. Gaziantep Valiliği, Türk Kızılay’ı...
08.05.2026
GAZİANTEP – Gaziantep’te kentsel dönüşüm çalışmaları kapsamında Nizip Caddesi’nde yürütülen çalışmalar ve planlanan süreçler, düzenlenen değerlendirme toplantısında ele alındı. Toplantı, Kemal Çeber başkanlığında gerçekleştirildi. Programa, Fatma Şahin, Mehmet Emin Taşçı, Ömer Hilmi Yamlı, Umut Yılmaz ile İl Emniyet Müdürlüğü, İl Jandarma Komutanlığı ve ilgili kurum amirleri katıldı. Toplantıda, 6306 sayılı...
07.05.2026
error: Guncelhaber27.com Telif Hakkından Dolayı Korunmaktadır !!